dinsdag 21 september 2010

Netwerkweek; Netwerken in Tsjechië

week 46   14 tot 20 nov 2010
Zaken doen,.... dit doen we veelal via onze netwerken.
Ik zoek een tekstschrijver, en vraag mijn vriendin die een communicatiebureau heeft of ze iemand kent die bij me past. Ik heb gelijk de referentie en weet dat de schrijver aansluit op mijn wensen. Want.... mijn vriendin kent mij en die ander, dus dat klikt waarschijnlijk!

Netwerken kan op vele plaatsen; na vergaderingen van het werk, bij de bushalte, tijdens een verjaardags feestje. Ooit gedacht aan de mogelijkheid dit te combineren met een vakantie?

De insteek is; lekker relaxen, wandelen, evt. samen koken en eten en ondertussen nieuwe mensen leren kennen. Mensen die ook jouw interesses hebben en die het fijn vinden om nieuwe mensen te ontmoeten.

In ons centrum Liberta in Lesne, Noord Tsjechië, bieden we een accommodatie en diverse activiteiten. Yoga, Nordic Walking, massages, wandelingen met gids, fotografie workshops. We hebben vele mogelijkheden.
Maar vooral gaat het er om, om anderen te ont-moeten.
Elkaar in vrijheid tegenkomen en nagaan wat je voor elkaar kan betekenen.

Speciaal voor dit doel hebben we een week gepland.
Dit is van 14 tot 20 november.

Kosten
 € 345,- p.p. op basis van een 2-persoonskamer. 6 dagen op basis van half pension.
Toeslag 1-persoonskamer € 85,-

Inschrijfkosten € 15,- p.p.

Informatie over onze accommodatie
aanmelden voor de netwerkweek!

Geen opmerkingen: